roosvdzwan.reismee.nl

Parque nationale de Manuel antonio

Neusbeer

Reacties

Reacties

mama

Ha, globetrotter, wat voor beest is dat? Ik zie een lange zwarte staart en het lijkt mij een vrij groot dier. Het is wel een prachtige natuur daar hè.
Denk je er nog aan om een foto van je logeeradres te maken, en wat van het stadje zou ook leuk zijn.
Het is hier idd koud, zoals oma schrijft. De Elfstedentocht koorts zit in de lucht, erwin wennemars heeft zijn schaatsen al gesmeerd en de ijsverenigingen waren ook op tv om hun voorbereidingen te laten zien.
Voor mij hoeft het niet meer, ik heb meer zin in voorjaarstemperaturen. Was je zaterdagavond nog uit geweest en heb je al met landgenoten kennisgemaakt? Lijkt me ook wel gezellig. Nou, tot horens maar weer, zet'm op en veel succes van de week. Veel kusjes, mama

Cora

Een luiaard? Verder nog veel enge beestjes?.
X

Roos van der zwan

Hoi het is een neusbeer. Staat er nu bij en ook meer foto's. Ook een foto van de straat waar ik woon onder eerste schooldag gezet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active